« Tagasi

Swedbanki Valga esinduse lahtiolekuajad muutuvad

Swedbanki Valga esindus on 5. juunist avatud esmaspäeviti ja kolmapäeviti kella 10–17.

Muudatus on seotud pangakontori oluliselt vähenenud külastatavusega. Nelja aastaga on klientide voog Valga kontoris vähenenud ligi kolm korda. See on mõistetav, sest digitaalseid lahendusi on pidevalt lisandunud ning klientide eelistuseks on kujunenud oma pangaasjade ajamine interneti-või mobiilipangas. Ka arvelduskontot pangas saab avada interneti teel, pangakontorit külastamata. Samuti on võimalik saada lisaks telefonikonsultatsioonile ka videonõustamist ning kodulaenu või liisingut saab võtta täielikult digikanaleid kasutades.

Uued klienditeenindusajad ei muuda töötajate koormust, kuna lisaks kliendinõustamisele täidetakse Valga kontoris veel kuus erineva panga töörolli.

 

Eakamad kliendid

Eakamad kliendid või kliendid, kellel on liikumine raskendatud, saavad ühe võimalusena vormistada volituse pangas või notari juures, et näiteks lapsed saaksid oma vanemate rahaasjadel silma peal hoida. Pangas volituse vormistamiseks tuleb panka tulla mõlemal isikul, sellel, keda volitatakse ja sellel, kes volitab. Samuti kasutab aina rohkem väärikas eas kliente juba ka ise digitaalseid kanaleid.

Helistades Swedbanki nõustamiskeskuse numbrile 631 0310 saab ööpäevaringselt vastused pangaga seotud küsimustele. Näiteks saab küsida pangakaartidega seotud küsimusi, nõu internetipanga või mobiiliäpi kasutamisel jpm. Telefoni teel saab teha makseid või väärtpaberitehinguid, küsida infot oma kontojäägi kohta või saada ülevaadet tehingutest. Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, peab kliendil olema sõlmitud internetipanga leping. Tehingute tegemiseks telefoni teel on vaja kõigepealt oma isik tõendada Smart-ID, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. Tehingute teenustasud telefoni teel on samad, mis pangakontoris.