UUDISED JA TEATED
« Tagasi
Valga Vallavalitsus võtab tööle ettevõtluse- ja arenguspetsialisti
Valga Vallavalitsus võtab tööle ettevõtluse- ja arenguspetsialisti
Põhilised tööülesanded:
- Valga valla arengu strateegiliste plaanide koostamine, haldamine, ajakohastamine, koordineerimine, täideviimise korraldamine ja jälgimine;
- Ettevõtluskeskkonna arendamise ja tööhõivega seotud küsimuste koordineerimine, koostöövõrgustike loomine ja nende töö korraldamine;
- Analüütilise informatsiooni kogumine, analüüsimine ja elektrooniline talletamine ning infobaasi pidev aktualiseerimine;
- Toetuste meetmestiku väljatöötamine ja rakendamise korraldamine;
- Valga valla ettevõtluskliimat tutvustavate trükiste koostamine ja oma tööülesannetest tulenevate projektide algatamine, juhtimine ja elluviimise tagamine;
- Osalemine valla mainekujundusprogrammi väljatöötamisel ja elluviimisel;
- Ettepanekute tegemine Valga valla arengu eesmärkide efektiivsemaks realiseerimiseks; vallaettevõtluskeskkonna arendamine ja ettevõtjatele ürituste korraldamine, sealhulgas võrgustikutöö ettevõtjate ning avaliku ja kolmanda sektori organisatsioonidega ühisprojektide väljatöötamiseks ning selle tulemuslikkuse hindamine ja analüüs.;
- Oma tööülesannete piires riiklike statistiliste aruannete koostamine ja edastamine, statistiliste analüüside koostamine ning ettevõtjate andmebaasi pidamine.
- Oma pädevuse ja ametijuhendis sätestatud töövaldkonna piires õigusaktide eelnõude koostamine ja esitamine vallavalitsuse istungile;
- Ametisisese jaotuse piires isikute ja asutuste avalduste, teabenõuete, märgukirjade ja muude küsimuste menetlemine ja nendele vastamine;
- Taksoveo lubade väljastamine:
- Eesti siseste vallaga seotud projektide juhtimine;
Palgatase vahemikus 1100-1400 eurot.
Nõudmised ametikohale
- Haridus – kõrgharidus või selle omandamine ja sellele lisanduv ametialane enesetäiendamine;
- Varasem töökogemus – eelnev töökogemus projektide koostamisel ja projektitöö valdkonnas vähemalt üks aasta;
- Teadmised lepinguõiguse ja riigihangete alastest õigusaktidest ja nende rakendamise oskus,
- Teadmised erinevatest rahastamisprogrammidest ja nende taotlustingimustest ning analüüsimise oskus;
- Teadmised arendustööga seotud koostööorganisatsioonide tegevusvaldkondade kohta;
- Oskus töötada meeskonnas ja võrgustikus;
- hea arvuti kasutamise oskus (Word, Excel, PowerPoint), ülevaate omamine riigi- ja kohaliku omavalitsuse infosüsteemidest, raamatupidamise üldnõuetest ning registrite ja andmekogude kasutamise oskus;
Keeleoskus:
- kõrgtasemel eesti keel;
- võõrkeelena inglise keel või vene keel vähemalt kesktasemel suhtlemisoskusega koos erialase sõnavara teadmise ja kasutamisega.
Tähtajaline töökoht – august 2021 (ajutiselt äraoleva töötaja asendamine)
Kandideerimisavaldus, CV, motivatsioonikiri ja haridust tõendavad dokumentid saata e-postile heldi.kaares@valga.ee või Valga Vallavalitsuse aadressile Puiestsee 8, 68203 Valga 21.augustiks 2019.a kella 10.00-ks. Täiendav info: Viktor Mägi 512 9829, viktor.magi@valga.ee.